Thursday, 11 October 2012

Keliruuuuuuuuuuuuuu

Adusssssssssss.....pening sudah....macam payah jugak nak buat blog yg cantik tersusun cantik macam org punya....................

banyak lg kene belajar ni....

tp takpe,..semua ni TIDAK MEMATAH kan semangat ku yang nak berbisness menggunakan benda alah ni sebagai perantara...jika orang lain bole..pasti shida pon bole...

jika tak belajar, mana nak jadi pandai..kan???? Nama pun masih belajar... nanti dah pandai shida akan ajar orang lain pulak... kan dalam biz kita ni SHARING IS CARING ....TEAMWORK as a key to success...

hurm....orang lain di keliling ku memng x berminat nak ber-biz tapi mereka semua x pernah pulak hilang minat membeli......membeli dan terus membeli.....

apa pun yg berlaku di sekeliling...shida akan rebut peluang ni..demi insan2 yg shida syg di dunia ini.................


ini lah wajah kesayangan hamba.................syukur...

semoga semangat shida ni x akan pudar...malah shida sentiasa berdoa agar semangat ni terus membara dan berjumpa kwn2 di puncak kejayaan......

2 comments:

  1. Selamat berblog sis, semoga berjaya in shaa Allah, jika kita bermula dengan nawaitu yang baik tentu Allah akan permudahkan jalannya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila beri tunjuk ajar yer ...hihiiii

      Delete

Tanpa komen anda, siapalah Shida. Please leave your comment here.