Sunday 23 December 2012

Corset

Nama saya Corset PREMIUM BEAUTIFUL
hayat saya bersama tuan saya(shida) dah lebih sepuluh tahun.
lama kan??....
nak tgk rupa saya???
jomssss
layan picas di bawah.......

premium-beautiful
NAMA SAYA LONG BRA
tuan saya pakai long bra ni setiap hari untuk maksimun support..
tiada masalah terkeluar besi kan???
SUPERBRAND lah katakan..

premium-beautiful
NAMA SAYA WAIST NIPPER

Ini saya yg namanya WAIST NIPPER..
fungsi saya untuk kempiskan perut wanita ataupon lelaki..
sape dlm pantang...sangat2 baguss pakai ni setiap hari
selain buang angin..ia kembalikan bentuk dan saiz asal
waist kita..kan perut kita jd belon masa preggie..
best nii..
balut baby kuning pon boleh...
kurangkan kuning tuu
sb ia ada FAR INFRA RED RAYS

premium-beautiful
NAMA SAYA LONG GIRDLE

dan ini saya yang bernama LONG GIRDLE...
saya membantu tuan saya dapat kan peha yang tidak mengelebeh..
saya dah berkhidmat lebih 10 tahun..tp
tgk lah...hanya beberapa urat getah yg terkeluar
BERBALOI KAN???
kalau panties supermarket sure dah geleber getahnya...
tuan saya suka pakai ni setiap hari...
best katanya..
mantop..

.
.
.
.
hehehehe...sekian saje kisah saya PREMIUM BEAUTIFUL corset
kenangan bersama tuan saya..SHIDA..
dia sayang saya...jd saya JAGA BODY dia..
CUNZ........ dia dah anak 3...
tapi masih muat baju zaman dia umur 20tahun..

premiumbeautiful
Semua ni koleksi baju tuan saya(SHIDA) ketika dia belajar d UiTM s.alam
semua baju ni bersaiz S...

saya harap kwn2 tuan saya yg lain pon akan dapat manfaat
daripada kawan saya corset PREMIUM BEAUTIFUL yg akan
kwn2 semua beli..kan???
jom lah...
it's SUPERBRAND...
WHOLELIFE WARRANTY...
BEST WEAR....
MENYERAP PELUH..
dan sgt2 best..
tak menyesal beli...


sekian saja kisah saya bersama tuan saya(SHIDA)..
hubungi tuan saya jika nak beli
@019-9639884





No comments:

Post a Comment

Tanpa komen anda, siapalah Shida. Please leave your comment here.